Nyitva tartás

Hétfő – Péntek: 10:00 - 18:00
Szombat: 9:00 - 13:00

Ingyenes szállítás

15.000 Ft feletti rendelésekre. (lásd ÁSZF)

Elégedettségi garancia

Pénzvisszafizetés 30 nappal a szállítás után.

Telefon: +36 30/443-0231

Rendeljen közvetlenül telefonon!

Nem találhatók tételek a kosarában.

Végösszeg:: 0 Ft

Általános Szerződési Feltételek

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció
Kosár / Megrendelés
Szállítási feltételek és díjak
Árak / Kedvezmények
Fizetés
Szavatosság, jótállás, szerviz
Elállás joga
Távszerződés

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció

Első vásárlása megkezdése előtt regisztrálnia kell magát áruházunkban. Az oldal jobb felső sarkában található Bejelentkezés majd a Fiók létrehozása gombra kattintva töltse ki felhasználói fiókja adatait. A regisztrációval Ön tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, a belépéshez elegendő Email címét és jelszavát megadnia, majd a Bejelentkezés gombra kattintva megkezdheti vásárlását. Kijelentkezésre akkor van szükség, ha Ön olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy bárki az Ön nevében termékeket rendeljen nálunk. Kijelentkezni az oldal jobb felső sarkában lévő Kijelentkezés gombra kattintva tud.

Kosár/Megrendelés

  1. A termékek leírásánál megjelenik a Kosaramba teszem gomb. Írja be a szükséges darabszámot, illetve amennyiben az adott termékhez létezik, akkor a legördülő listából válassza ki a kívánt színt. Amennyiben a termékekkel kapcsolatban további információra van szüksége, kérjük lépjen velünk kapcsolatba, és kollégáink bővebb felvilágosítást adnak akár telefonon akár e-mailben.
  2. A kiválasztott termék megrendeléséhez kattintson a Kosaramba teszem gombra. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül. A kosarában lévő termékeket és azok összértékét az oldal bal oldalán követheti nyomon.
  3. Az oldal baloldali részén található Kosár mező Pénztár gombjára kattintva megtekintheti kosarának tartalmát. Átnézheti a kiválasztott termékeket, törölheti azokat a kosárból, módosíthatja darabszámukat, kívánságlistájára helyezheti át. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is rendelhet ugyanabból a termékből.
  4. Adatbeviteli hibák javítása: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására.
    Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”
    oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd
    nyomja meg a „Kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található
    termékeket, akkor nyomja meg a „Tétel eltávolítása” gombot.
  5. Választhat, hogy folytatja a vásárlást és újabb termékeket helyez a kosarába – nyomja meg a Vásárlás folytatása gombot – vagy a már kiválasztott terméket/termékeket megrendeli – nyomja meg a Pénztárhoz gombot.
  6. Adja meg a számlainformációit. Válassza ki, hogy a számlacíme megegyezzen-e a szállítási címével. Ha nem, adja meg a szállítási címét. Lehetősége van arra, hogy megrendelésenként az előzőleg megadottól eltérő szállítási és számlázási címet adjon meg, melyeket eltárolunk Önnek.
  7. Válassza ki a szállítás módját a megadott lehetőségekből.
  8. Válasszon fizetési módot.
  9. Nézze át rendelését, és amennyiben mindent rendben talált, nyomja meg a Megrendelés véglegesítése gombot. Megrendelését azonnal, de legfeljebb 48 órán belül automatikusan, elektronikus levélben igazoljuk vissza, mely szerint megrendelése rögzítésre, felvételre került. Amennyiben ezt az e-mailt nem kapja meg, mentesül ajánlati kötöttsége alól. Abban az esetben, ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk, automatikusan teljesítjük azt, mely ezt követően nem vonható vissza és nem módosítható.Megrendelése státuszát a fiókom menüpontban követheti nyomon.
  10. Amennyiben bármilyen hibát vett észre megrendelésében, és még nem küldte el részünkre, lépjen vissza a böngészője vissza gombjával és minden adat módosítására lehetősége van. Amennyiben már lezárta megrendelését, és utána vett észre hibát, pl.: rossz szállítási címet vagy téves mennyiséget adott meg, kérjük jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
  11. Rendelését leadhatja TELEFONON is. Ebben az esetben hívja a 30/443 0231 vagy a 88/325 716 telefon számok egyikét. Megrendeléséről a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, melyben ellenőrizheti megrendelése részleteit. Telefonos megrendelés esetén ugyanazokat a fizetési módokat választhatja, mint a webshopon keresztül történő rendelés leadás esetén.
  12. A megrendelés feldolgozása: a megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-16 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő napon kerül feldolgozásra.

Szállítási feltételek és díjak

  1. Csomagszállítás belföldre GLS futárszolgálattal

    A készleten lévő termékeket a megrendelés visszaigazolását követően, a kért szállítási időn belül GLS csomagküldő szolgálattal küldjük el. A kiszállítás pontos dátumáról e-mail értesítést küldünk, a kiszállítást megelőző napon. A csomag pontos helyzetét a visszaigazoló e-mailben megadott GLS nyomkövető link segítségével ellenőrizheti.

    Külön díj ellenében lehetőség van délutáni vagy szombati kiszállításra valamint előre meghatározott címzett saját kezébe történő kézbesítésre is. Ezen szolgáltatások díjairól érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

    A szállítási idő megváltoztatásának jogát fenntartjuk arra az esetre, ha tényleges készletünk eltérne a nyilvántartástól, pl. hibás termék. Ilyen esetben telefonon vagy e-mailben értesítjük.

    Amennyiben a megrendelése munkanapokon déli 12 óráig beérkezik, a megrendelt termék készleten van, illetve utánvételes vagy paypal fizetési módot választott, akkor a csomagot aznap feladjuk, és a kiválasztott szállítási időn belül a csomag megérkezik Önhöz. Utalásos fizetési mód esetén utalása beérkezése után adjuk fel csomagját. Amennyiben utalása a rendelés napján déli 12 óráig megérkezik, csomagját még aznap feladjuk. Ha a termék nincs készleten a kiszállítást az adott termék készletünkre kerülése határozza meg. Ilyen esetekben érdeklődjön e-mailben vagy telefonon ügyfélszolgálatunkon.
    A 12 óra után beérkező megrendeléseket másnap tudjuk feladni.
    A hétvégén, és péntek délután beérkező megrendeléseket hétfőn adjuk fel.

    Az GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még kétszer díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

    A szállítási költségek:

    A termékek súlyától függetlenül Magyarország egész területén csomagonként az alábbiak szerint alakul:

    Rendelési értékSzállítási idő
    1 munkanap2-3 munkanap
    10000 Ft alatt 1290 Ft 990 Ft
    10000 -15000 Ft 990 Ft 690 Ft
    15000 Ft felett 890 Ft ingyenes

    Amennyiben utánvétes fizetési módot választott, az utánvét összege 300 Ft csomagonként.

  • Személyes átvétel üzletünkben
    A készleten lévő megrendelt termékek személyesen is átvehetők üzletünkben. Ezt az átvételi módot azon vásárlóinknak ajánljuk, akik a termékeket a megrendeléstől számított három napon belül személyesen át tudják venni üzletünkben. Ebben az esetben természetesen a megrendelt termékeket nem terheli szállítási költség.
  • Magyarországon kívülre történő szállítás
    A szállítási és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak, ezért ilyen esetben kérjük keresse fel vevőszolgálatunkat. Külföldre nem egységesek a szállítási díjak, illetve utánvétre is csak korlátozottan van lehetőség, ezért csak egyedi megoldásokat tudunk kínálni.

Árak / Kedvezmények

A www.kocoska.hu webshopban megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség illetve utánvét költség nélkül értendőek. A szállítási és az esetleges utánvét költsége Önt terheli és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek. Az Eladó az árváltoztatást jogát fenntartja, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Fizetés

A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget az alábbi módokon egyenlítheti ki:

  1. Utánvétes fizetéssel: Az áru ellenértékét és az esetleges csomagköltség díját a futárnak kell átadni. Az áru átvételekor a megrendelő számlát kap, mely az áru ellenértékét, valamint az esetleges csomagköltséget is tartalmazza. A számla a két fél között létrejött, írásban kötött szerződésnek minősül.
  2. Átutalással: Lehetőség van bankján keresztül, átutalással fizetni. Ezt netbankján keresztül, vagy a szabvány Átutalási megbízással teheti meg. Mindkét eseteben a számlaszám és a megerősítő e-mailban kapott vásárlási kód pontos kitöltésére kell odafigyelnie. A banki átutalás átfutási ideje 1-3 munkanap, banktól függően, ezért az átutalt összeg jóváírása után postázzuk a rendelését. Amennyiben utalása munkanapokon 12 óráig megérkezik bankszámlaszámunkra (Név: Kócoska Mesebolt Kft. Számlaszám: 11748007-20188061 Bank: OTP Bank Nyrt.), és a megrendelt termékek készleten vannak, még aznap feladjuk rendelését, így másnap megérkezik Önhöz. Amennyiben utalása munkanapokon 12 óra után érkezik meg, megrendelését a következő munkanapon adjuk postára.
  3. PayPal: a legbiztonságosabb internetes fizetési mód, melyen keresztül elektronikusan egyenlítheti ki számláját. Ha szeretne többet erről a fizetési módról, kattintson ide.
  4. Simple Online Fizetési Rendszer: Házhozszállításos vásárlás esetén lehetőség nyílik a Simple - Online bankkártyás fizetés választására. Ha szeretne többet erről a fizetési módról, kattintson ide.
    Ennek a fizetési módnak a kiválasztása esetén a Vásárló elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatban az adott fizetési módra vonatkozó adattovábbítási feltételeket.

Szavatosság, jótállás, szerviz

Az eladó jótállási és szavatossági kötelezettségére a  151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet  és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak. Amennyiben a termék meghibásodását a vásárló a szavatossági időn belül észleli és észrevételét elküldi a szavatossági idő lejárta előtt, úgy a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását.

A törvény és a rendelet alapján a Kócoska Mesebolt. Kft. 2 éves termék-, és kellékszavatossági időt biztosít a www.kocoska.hu webáruházban megvásárolt termékekre.

Termékszavatosság

Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti közvetlenül a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatosság esetén mindig a vásárlónak kell bizonyítania azt a tényt, hogy a hiba már a forgalomba hozatalkor létezett (tehát az eladó felel a hibáért). Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Fontos tudni, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Kellékszavatosság

Kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a fogyasztó az eladó felé érvényesítheti szavatossági igényét, mely során a vásárlástól számított hat hónapon belül az eladó csak akkor mentesül a kellékszavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az eladó nem köteles például a vevő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak. A szavatosságra vonatkozó alapvető szabályokat a 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet  szabályozza, azaz ennek értelmében fogyasztói szerződés esetén a vásárló a termék átadásától (vásárlásától) számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, ami alapján elsősorban javítást, vagy cserét kérhet, illetve bizonyos esetekben árleszállításra vagy elállásra van lehetősége. Lényeges, hogy az említett 2 év alatt a felek között megoszlik a bizonyítási teher. Ennek alapján, amennyiben a hiba a vásárlás első 6 hónapjában merül fel, az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ha viszont a hiba már 6 hónap után merül fel, a fogyasztónak kell bizonyítania (azt, hogy hibás teljesítés áll fenn, azaz a termék hibája, illetve annak oka már a vásárláskor fennállt), amennyiben a felek között vita van a kifogás alaposságát illetően. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.

Minőségi hibás termék esetén a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását, árcsökkentését és a teljes vételár visszafizetését. A termékekkel kapcsolatos bármilyen jellegű minőségi kifogását az ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségein jelezheti. A minőségileg kifogásolt áru cégünkhöz történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli.

A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Kócoska Meseboltot. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését, illetve Vevő akár a Vállalkozás költségére is kijavíthatja, vagy kijavíttathatja a termék hibáit. A  termék visszaszállítási költségét nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Kócoska Mesebolt Kft.-t terhelik.

Kérjük csak bontatlan és hibátlan csomagolású terméket vegyen át. A szállításból adódó károkért nem vállalunk felelősséget. A meghibásodott terméket ajánlott küldeményként kell feladnia cégünk címére: 8200 Veszprém, Kereszt utca 9. A jótállás érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges.

Jótállás / Garancia

A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. 

A jótállás alapján érvényesíthető jogok attól függnek, hogy a jótállás a felek megállapodásán vagy jogszabály rendelkezésén alapul-e, így:

  • a kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet – de kedvezőbb feltételekkel - érvényesíteni, illetve a Vevő akár a Vállalkozás költségére is kijavíthatja, vagy kijavíttathatja a hibát. 
  • ha pedig a jótállás szerződésen alapul, a felek megállapodása szerinti tartalmú jogok illetik meg a jogosultat, azzal, hogy, amennyiben nem rendelkeznek ezekről, úgy szintén a Ptk. szerinti szavatossági jogokat érvényesíthet a jogosult.

A jótállás időtartama

A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, tartamát az ún. kötelező jótállás esetében az azt rendelő jogszabály, míg szerződéses jótállásnál a felek megállapodása határozza meg. A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. Tehát fontos kihangsúlyozni, hogy a jótállási idő nem feltétlenül a vásárlás napján kezdődik. Mindezek alapján a jótállás időtartama független a szavatossági jogok érvényesíthetőségére irányadó határidőktől, és azokhoz képest akár rövidebb, de hosszabb is lehet. A 10.000 Ft alatti  eladási áru termékekre jogszabály szerint nem vonatkozik a kötelező jótállás, ebben az esetben is azonban megilletik a fogyasztót a kellékszavatossági jogok. 

A 151/2013. (IX. 22.) Kormányrendeletben meghatározott jótállásköteles termékekhez cégünk a vásárláskor, illetve az üzembehelyezéskor kitöltött jótállási jegyet biztosít, mely a jótállás teljes időtartamára biztosítja a fogyasztó részére a jótállási jogainak érvényesítését. 

A termékszavatosságra, kellékszavatosságra, jótállásra vonatkozó jogokról a  151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet  és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelet az irányadó. 

Elállás joga

Ön a vásárlástól a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet - indokolás nélkül elállhat. Elállásra vonatkozó szándékát a vevő köteles írásban, az info@kocoska.hu e-mail címre bejelenteni 14 munkanapon belül, vagyis a 14. munkanapon részünkre elküldött elállási szándéknyilatkozat még érvényes, időben elküldött nyilatkozatnak számít. Ugyanezen időkorláton belül elállási szándékát személyesen vagy telefonon is megteheti. Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik. Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. 

Elállás esetén a Vevőnek a terméket/termékeket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia. A terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, nem rendeltetés szerinti használattól mentes - állapotban a megrendelő nevének feltüntetésével, saját költségén küldje vissza a Kócoska Mesebolt 8200 Veszprém, Kereszt utca 9. szám alatti címére. Amennyiben nem kíván élni a csere-termék lehetőségével, úgy az Ön által kifizetett teljes árat a lehető leghamarabb, de legfeljebb az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük. A 45/2014. (II.26) Korm. rendelet egyértelművé teszi, hogy elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni. Ez azt jelenti, hogy ha például a fogyasztó olyan „drágább” kiszállítást választ, amely a vállalkozás által vállalt „normál” szállításnál gyorsabb, vagy a napnak csak egy meghatározott időszakában történik, akkor elállás esetén a vállalkozás csak a „normál” szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni a fogyasztó számára (extra szállítási költség tehát nem jár vissza).

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön köteles viselni. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tartunk. Garnitúránál és készletnél a termékek egy csomagba tartozó összes darabját kérjük visszaküldeni. 

Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített termékek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak. A megrendelő az eredeti feltételek (akciós árcsökkentés vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos terméket választani, azonban akciós árcsökkentéssel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő termékek választása esetén az eredeti termékhez kapcsolódó csökkentett ár vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható.

 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet  2. mellékletében vevő rendelkezésére áll elállási nyilatkozatminta. Alább itt is rendelkezésre bocsátunk egy mintát, melyet kitöltve a termékkel / termékekkel együtt juttasson vissza a fent megadott címre. 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Kócoska Mesebolt Kft. 8200 Veszprém, Kereszt utca 9. Tel: 30/443 0231 vagy 88/325-716, E-mail: info@kocoska.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (kérem írja ide a szerződés tárgyául szolgáló termék/termékek megnevezését)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: 

 

 

Távszerződés

A szerződés tárgya a Kócoska Mesebolt Kft. internetes áruházában (www.kocoska.hu) található valamennyi árucikk.

Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.

Adatainkat az Impresszum pontban találja meg.

A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak a Kócoska Mesebolt Kft. Kft. e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Kócoska Mesebolt Kft. 8200 Veszprém, Sáfrány u 1/D (Adószám: 23194395-2-19) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

  • A Szállító köteles utánvéttel vagy kiszállítás útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni. Utánvétes szállítás esetén Vevő köteles a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási, szállítási és utánvét költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Veszprémi Városi Bíróság illetékességét kötik ki.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Megrendelése az elektronikusan megküldött rendelés-visszaigazolással együtt a Ptk. szerint távollévők között kötött adás-vételnek minősül. A szerződés írásban jön létre, és írásban foglaltnak minősül, iktatásra nem kerül sor. A Kócoska Mesebolt Kft. a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja.

Magatartási kódexet a weboldal üzemeltetője külön nem adott ki, illetve más magatartási kódex sem vonatkozik rá.

Vásárlási feltételeink érvénye: 2011. szeptember 1-től visszavonásig

A Fgytv. 29 . § (11) bekezdése alapján szállítót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. 

A Veszprém Megyei békéltető testület elérhetősége: 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (fsz. 115-116)

Telefonszáma: (88) 814-121 (ügyfélfogadási időben) (88) 814-111 (titkárság)

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu 

Ezen felül az 524/2013/EU rendelet 14. cikke szerint Szállító ezennel tájékoztatja a látogatókat, hogy az Unióban letelepedett, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedők, valamint az Unióban letelepedett olyan online piacok számára létezik egy online vitarendezési platform, mely felhasználható a jogvitáik rendezéséhez. Az online vitarendezési platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr weboldalon.  

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:
• Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Kócoska Mesebolt Kft. 8200 Veszprém, Sáfrány u 1/D 
Telefonszám: +36 30 443 0231
Email cím: info@kocoska.hu

• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

• Veszprémi Járási Hivatal, Műszaki engedélyezési, Fogyasztóvédelmi és Foglalkoztatási Főosztály:
Cím: 8200 Veszprém,Mindszenty J. u 3-5.
E-mail: veszprem.foglalkoztatas@veszprem.gov.hu
Központi telefonszám: +36 88 550 502

Töltse le Általános Szerződési Feltételeinket nyomtatható pdf formátumban itt.

 

Forgalmazott márkáink

X