Nyitva tartás

Hétfő – Péntek: 10-18.00
Szombat: 9-13.00

Ingyenes szállítás

Minden 15.000 Ft feletti rendelésre

Elégedettségi garancia

pénzvisszafizetés 30 nappal a szállítás után

Telefon: +36 30/443-0231

Rendeljen közvetlenül telefonon!

Nem találhatók tételek a kosarában.

Végösszeg:: 0 Ft

Általános Szerződési Feltételek

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció
Kosár / Megrendelés
Szállítási feltételek és díjak
Árak / Kedvezmények
Fizetés
Garancia és szerviz
Elállás joga
Távszerződés

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció

Első vásárlása megkezdése előtt regisztrálnia kell magát áruházunkban. Az oldal jobb felső sarkában található Bejelentkezés majd a Fiók létrehozása gombra kattintva töltse ki felhasználói fiókja adatait. A regisztrációval Ön tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, a belépéshez elegendő Email címét és jelszavát megadnia, majd a Bejelentkezés gombra kattintva megkezdheti vásárlását. Kijelentkezésre akkor van szükség, ha Ön olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy bárki az Ön nevében termékeket rendeljen nálunk. Kijelentkezni az oldal jobb felső sarkában lévő Kijelentkezés gombra kattintva tud.

Kosár/Megrendelés

  1. A termékek leírásánál megjelenik a Kosaramba teszem gomb. Írja be a szükséges darabszámot, illetve amennyiben az adott termékhez létezik, akkor a legördülő listából válassza ki a kívánt színt. Amennyiben a termékekkel kapcsolatban további információra van szüksége, kérjük lépjen velünk kapcsolatba, és kollégáink bővebb felvilágosítást adnak akár telefonon akár e-mailben.
  2. A kiválasztott termék megrendeléséhez kattintson a Kosaramba teszem gombra. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül. A kosarában lévő termékeket és azok összértékét az oldal bal oldalán követheti nyomon.
  3. Az oldal baloldali részén található Kosár mező Pénztár gombjára kattintva megtekintheti kosarának tartalmát. Átnézheti a kiválasztott termékeket, törölheti azokat a kosárból, módosíthatja darabszámukat, kívánságlistájára helyezheti át. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is rendelhet ugyanabból a termékből.
  4. Adatbeviteli hibák javítása: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására.
    Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”
    oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd
    nyomja meg a „Kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található
    termékeket, akkor nyomja meg a „Tétel eltávolítása” gombot.
  5. Választhat, hogy folytatja a vásárlást és újabb termékeket helyez a kosarába – nyomja meg a Vásárlás folytatása gombot – vagy a már kiválasztott terméket/termékeket megrendeli – nyomja meg a Pénztárhoz gombot.
  6. Adja meg a számlainformációit. Válassza ki, hogy a számlacíme megegyezzen-e a szállítási címével. Ha nem, adja meg a szállítási címét. Lehetősége van arra, hogy megrendelésenként az előzőleg megadottól eltérő szállítási és számlázási címet adjon meg, melyeket eltárolunk Önnek.
  7. Válassza ki a szállítás módját a megadott lehetőségekből.
  8. Válasszon fizetési módot.
  9. Nézze át rendelését, és amennyiben mindent rendben talált, nyomja meg a Megrendelés véglegesítése gombot. Megrendelését azonnal, de legfeljebb 48 órán belül automatikusan, elektronikus levélben igazoljuk vissza, mely szerint megrendelése rögzítésre, felvételre került. Amennyiben ezt az e-mailt nem kapja meg, mentesül ajánlati kötöttsége alól. Abban az esetben, ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk, automatikusan teljesítjük azt, mely ezt követően nem vonható vissza és nem módosítható.Megrendelése státuszát a fiókom menüpontban követheti nyomon.
  10. Amennyiben bármilyen hibát vett észre megrendelésében, és még nem küldte el részünkre, lépjen vissza a böngészője vissza gombjával és minden adat módosítására lehetősége van. Amennyiben már lezárta megrendelését, és utána vett észre hibát, pl.: rossz szállítási címet vagy téves mennyiséget adott meg, kérjük jelezze ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
  11. Rendelését leadhatja TELEFONON is. Ebben az esetben hívja a 30/443 0231 vagy a 88/325 716 telefon számok egyikét. Megrendeléséről a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, melyben ellenőrizheti megrendelése részleteit. Telefonos megrendelés esetén ugyanazokat a fizetési módokat választhatja, mint a webshopon keresztül történő rendelés leadás esetén.
  12. A megrendelés feldolgozása: a megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-16 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő napon kerül feldolgozásra.

Szállítási feltételek és díjak

  1. Csomagszállítás belföldre GLS futárszolgálattal

    A készleten lévő termékeket a megrendelés visszaigazolását követően, a kért szállítási időn belül GLS csomagküldő szolgálattal küldjük el. A kiszállítás pontos dátumáról e-mail értesítést küldünk, a kiszállítást megelőző napon. A csomag pontos helyzetét a visszaigazoló e-mailben megadott GLS nyomkövető link segítségével ellenőrizheti.

    Külön díj ellenében lehetőség van délutáni vagy szombati kiszállításra valamint előre meghatározott címzett saját kezébe történő kézbesítésre is. Ezen szolgáltatások díjairól érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

    A szállítási idő megváltoztatásának jogát fenntartjuk arra az esetre, ha tényleges készletünk eltérne a nyilvántartástól, pl. hibás termék. Ilyen esetben telefonon vagy e-mailben értesítjük.

    Amennyiben a megrendelése munkanapokon déli 12 óráig beérkezik, a megrendelt termék készleten van, illetve utánvételes vagy paypal fizetési módot választott, akkor a csomagot aznap feladjuk, és a kiválasztott szállítási időn belül a csomag megérkezik Önhöz. Utalásos fizetési mód esetén utalása beérkezése után adjuk fel csomagját. Amennyiben utalása a rendelés napján déli 12 óráig megérkezik, csomagját még aznap feladjuk. Ha a termék nincs készleten a kiszállítást az adott termék készletünkre kerülése határozza meg. Ilyen esetekben érdeklődjön e-mailben vagy telefonon ügyfélszolgálatunkon.
    A 12 óra után beérkező megrendeléseket másnap tudjuk feladni.
    A hétvégén, és péntek délután beérkező megrendeléseket hétfőn adjuk fel.

    Az GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még kétszer díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

    A szállítási költségek:

    A termékek súlyától függetlenül Magyarország egész területén csomagonként az alábbiak szerint alakul:

    Rendelési értékSzállítási idő
    1 munkanap2-3 munkanap
    10000 Ft alatt 1290 Ft 990 Ft
    10000 -15000 Ft 990 Ft 690 Ft
    15000 Ft felett 890 Ft ingyenes

    Amennyiben utánvétes fizetési módot választott, az utánvét összege 300 Ft csomagonként.

  • Személyes átvétel üzletünkben
    A készleten lévő megrendelt termékek személyesen is átvehetők üzletünkben. Ezt az átvételi módot azon vásárlóinknak ajánljuk, akik a termékeket a megrendeléstől számított három napon belül személyesen át tudják venni üzletünkben. Ebben az esetben természetesen a megrendelt termékeket nem terheli szállítási költség.
  • Magyarországon kívülre történő szállítás
    A szállítási és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak, ezért ilyen esetben kérjük keresse fel vevőszolgálatunkat. Külföldre nem egységesek a szállítási díjak, illetve utánvétre is csak korlátozottan van lehetőség, ezért csak egyedi megoldásokat tudunk kínálni.

Árak / Kedvezmények

A www.kocoska.hu webshopban megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség illetve utánvét költség nélkül értendőek. A szállítási és az esetleges utánvét költsége Önt terheli és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek. Az Eladó az árváltoztatást jogát fenntartja, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Fizetés

A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget az alábbi módokon egyenlítheti ki:

  1. Utánvétes fizetéssel: Az áru ellenértékét és az esetleges csomagköltség díját a futárnak kell átadni. Az áru átvételekor a megrendelő számlát kap, mely az áru ellenértékét, valamint az esetleges csomagköltséget is tartalmazza. A számla a két fél között létrejött, írásban kötött szerződésnek minősül.
  2. Átutalással: Lehetőség van bankján keresztül, átutalással fizetni. Ezt netbankján keresztül, vagy a szabvány Átutalási megbízással teheti meg. Mindkét eseteben a számlaszám és a megerősítő e-mailban kapott vásárlási kód pontos kitöltésére kell odafigyelnie. A banki átutalás átfutási ideje 1-3 munkanap, banktól függően, ezért az átutalt összeg jóváírása után postázzuk a rendelését. Amennyiben utalása munkanapokon 12 óráig megérkezik bankszámlaszámunkra (Név: Kócoska Mesebolt Kft. Számlaszám: 11748007-20188061 Bank: OTP Bank Nyrt.), és a megrendelt termékek készleten vannak, még aznap feladjuk rendelését, így másnap megérkezik Önhöz. Amennyiben utalása munkanapokon 12 óra után érkezik meg, megrendelését a következő munkanapon adjuk postára.
  3. PayPal: a legbiztonságosabb internetes fizetési mód, melyen keresztül elektronikusan egyenlítheti ki számláját. Ha szeretne többet erről a fizetési módról, kattintson ide.
  4. Simple Online Fizetési Rendszer: Házhozszállításos vásárlás esetén lehetőség nyílik a Simple - Online bankkártyás fizetés választására. Ha szeretne többet erről a fizetési módról, kattintson ide.
    Ennek a fizetési módnak a kiválasztása esetén a Vásárló elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatban az adott fizetési módra vonatkozó adattovábbítási feltételeket.

Garancia és szerviz

Az eladó jótállási és szavatossági kötelezettségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben valamit a 151/2003 kormányrendelet foglaltak az irányadóak. Amennyiben a termék meghibásodását a vásárló a szavatossági időn belül észleli és észrevételét elküldi a szavatossági idő lejárta előtt, úgy a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását.
A törvény és a rendelet alapján a Kócoska Mesebolt. Kft. 2 éves szavatossági időt biztosít a www.kocoska.hu webáruházban megvásárolt termékekre. A vásárlástól számított hat hónapon belül az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az eladó nem köteles például kifogásunknak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.
Minőségi hibás termék esetén a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását, árcsökkentését és a teljes vételár visszafizetését. A termékekkel kapcsolatos bármilyen jellegű minőségi kifogását az ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségein jelezheti. A minőségileg kifogásolt áru cégünkhöz történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Cégünk a 151/2003. Kormányrendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) 1 év jótállást vállal. A törvény szerint a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag

A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Kócoska Meseboltot. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Kócoska Mesebolt Kft.-t terhelik.

Kérjük csak bontatlan és hibátlan csomagolású terméket vegyen át. A szállításból adódó károkért nem vállalunk felelősséget. A meghibásodott terméket ajánlott küldeményként kell feladnia cégünk címére: 8226 Alsóörs, Honvéd utca 8. A jótállás érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges.
A jótállásra a 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet - egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról - és a 49/2003 (VII. 30) Kormányrendelet az irányadó.

A szavatosságra vonatkozó alapvető szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, azaz a Ptk. 305-311/A. §-a értelmében fogyasztói szerződés esetén a vásárló a termék átadásától (vásárlásától) számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, ami alapján elsősorban javítást, vagy cserét kérhet, illetve bizonyos esetekben árleszállításra vagy elállásra van lehetősége. Lényeges, hogy az említett 2 év alatt a felek között megoszlik a bizonyítási teher. Ennek alapján, amennyiben a hiba a vásárlás első 6 hónapjában merül fel, az eladó csak akkor
mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ha viszont a hiba már 6 hónap után merül fel, a fogyasztónak kell bizonyítania (azt, hogy hibás teljesítés áll fenn, azaz a termék hibája, illetve annak oka már a vásárláskor fennállt), amennyiben a felek között vita van a kifogás alaposságát illetően. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.

Elállás joga

Ön a vásárlástól a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet - indokolás nélkül elállhat. Elállásra vonatkozó szándékát a vevő köteles írásban, az info@kocoska.hu e-mail címre bejelenteni 14 munkanapon belül, vagyis a 14. munkanapon részünkre elküldött elállási szándéknyilatkozat még érvényes, időben elküldött nyilatkozatnak számít. Ugyanezen időkorláton belül elállási szándékát személyesen vagy telefonon is megteheti. Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik.

Elállás esetén a terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, nem rendeltetés szerinti használattól mentes - állapotban a megrendelő nevének feltüntetésével, saját költségén küldje vissza a Kócoska Mesebolt Kft. 8226 Alsóörs, Honvéd utca 8. szám alatti címére. Cserére vonatkozó igényét kérjük, hogy szíveskedjen egy, a kocoskamesebolt@gmail.com címre küldött e-mailben rögzíteni. Kérjük megírni az új megrendelését (cikkszám, név, mennyiség, szín megjelölésével), amelyet az eredeti feltételeink mellett regisztrálunk, és a kért árut Önnek megküldjük. Az áru személyes cseréjére is van lehetőség. Amennyiben nem kíván élni a csere-termék lehetőségével, úgy az Ön által kifizetett vételárat a lehető leghamarabb, de legfeljebb az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük.

 Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön köteles viselni. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tartunk. Garnitúránál és készletnél a termékek egy csomagba tartozó összes darabját kérjük visszaküldeni. A www.kocoska.hu webáruházban vannak olyan termékek amik jellegüknél fogva kivételek az elállási jog alól. Ezek olyan termékek amelyek használat közben elfogynak, például filctollak, színezők, festékek, stb. melyek használat során elfogynak vagy újra nem használhatóak, és így később már nem eladhatóak.

Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített termékek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak. A megrendelő az eredeti feltételek (akciós árcsökkentés vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos terméket választani, azonban akciós árcsökkentéssel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő termékek választása esetén az eredeti termékhez kapcsolódó csökkentett ár vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható.

Távszerződés

A szerződés tárgya a Kócoska Mesebolt Kft. internetes áruházában (www.kocoska.hu) található valamennyi árucikk.

Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.

Adatainkat az Impresszum pontban találja meg.

A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak a Kócoska Mesebolt Kft. Kft. e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Kócoska Mesebolt Kft. 8226 Alsóörs, Honvéd utca 8. (Adószám: 23194395-2-19) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

  • A Szállító köteles utánvéttel vagy kiszállítás útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni. Utánvétes szállítás esetén Vevő köteles a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási, szállítási és utánvét költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Veszprémi Városi Bíróság illetékességét kötik ki.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Megrendelése az elektronikusan megküldött rendelés-visszaigazolással együtt a Ptk. szerint távollévők között kötött adás-vételnek minősül. A szerződés írásban jön létre, és írásban foglaltnak minősül, iktatásra nem kerül sor. A Kócoska Mesebolt Kft. a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja.

Magatartási kódexet a weboldal üzemeltetője külön nem adott ki, illetve más magatartási kódex sem vonatkozik rá.

Vásárlási feltételeink érvénye: 2011. szeptember 1-től visszavonásig

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:
• Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Kócoska Mesebolt Kft. 8226 Alsóörs, Honvéd utca 8.
Telefonszám: +36 30 443 0231
Email cím: info@kocoska.hu

• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

Töltse le Vásárlási feltételeinket nyomtatható formában itt!

Forgalmazott márkáink

X